torsdag, juni 25, 2009

Bli inte som jag när du blir stor




































Underbar dag!! ärligt talat, sjukt lovely. Först 'jobb' 9-12, sen hem, packa lite, cykla till Öjebyn, äta palt, vandra omkring, sitta o lukta på blommorna, sen hem igen, hehe. Blev att handla på både Coop och systemet. ;)








Imorgon ska vännerna till en annan vän en sväng, så jag ska städa lite o kolla vad folket i pite har för sig, sen blir det nog Kalles eller nått när dom kommer tebax :D Lördag är det o bada ännu mer (haha jag har fan inte badat såhär mkt på minst 3 år, jag vet då vilka jag fått inspiration av.. :)) åka till havsbadet.. kvällen lördag blir nog grilla o lite fest hos mig, söndag blir det storforsen.. sen vettefan mer, mne lovely är det :)

Right now lyssnar vi på Håkan Hellström, så U N D E R B A R T att höra.. ;)



Jag känner igen mig i dig(det du skriver i bloggen), jag vet inte men du kanske har fått någon form av uppfattning om mig hittills men du är rätt..., jamen grå, omänsklig ändå, trots det jag känner igen mig i.,.. (hm, förstår du?), jag ser då fram emot att få träffa dig och se lite vem du är o så :) Nån dag, förstår självklart att det handlar om 'i framtiden' och så menmen :) tycker det känns skönt att du ändå är du och att du är i min dotters liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar