lördag, juni 27, 2009

Hold the S because I am an aint.

Vaknade fan typ 8 idag av jävla värmeslag, bakis, trött.. Sitta o sega tills vi åkte te havsbadet o badade o solade, underbart var det. Sen förbi våran favoritbutik o sen hem..., på ett tag kommer det lite vänner så blire lite dricka o umgås. Nicenice.



---



Oj, det var inte alls meningen att uppröra, tänkte att någon skulle vara först med att ta ett litet steg, självklart är alla förändringar mycket för mig också iom att mitt kött och blod är inblandat. Livet är aldrig enkelt, utan det blir vad man gör det till - och jag vill inte, om det blir ett långt och lyckligt förhållande, ses som fiende på något sätt, vilket är lätt hänt tjejer emellan. Hm. ja. Men det var inte meningen att uppröra, det ber jag jättemycket om ursäkt för.

1 kommentar:

  1. Jag förstår precis hur du tänker och hur du menar. Du behöver absolut inte be om ursäkt :) Och du har rätt om det där med tjejer, vi har lätt att se varandra som fiender. Jag vill att du ska få rätt uppfattning om mig och inte tro att jag är värsta bitchen, för det är jag verkligen inte. Nu har jag förklarat mig iallafall, och som sagt, du behöver verkligen inte be om ursäkt :)

    SvaraRadera