måndag, november 02, 2009

Sammalikadanlista.

1. Vad är klockan just nu? 01.05
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? The Fray - How to save a life
3. Vad har du för underkläder på dig? bh&trosor.
4. Vad har du för mobil? sony ericsson
5. Hur mycket pengar har du? För lite.
6. Har du något jobb? Nej, tyvärr.
7. Vad har du för färg på din tandborste? Blå/vit/gul?
8. Vem saknar du? Mamma, pappa & Carina mest just nu..
9. Har du några komplex? Skulle jag lista upp dom hade jag blivit mörkrädd.
10. Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte, har aldrig vetat.

11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning
? Haha, har faktiskt inte tänkt på de nä..
12. Hårfärg? Brunett.

13. Vad skulle du kunna döda för nu? Can't say, can't say..
14. Vad har du gjort i helgen? Varit med my darling Z och söt.
15. Smycken du har på dig? Mitt C runt halsen.
16. Vem vet mest om dig? Den var svår.. jag kanske? Nej , hehe.., Zabina of course.
17. Vad är du rädd för? Some things orka lista upp dom.
18. Brukar du ha otur? Mjo, inte mer än annat folk tror jag.
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Annica, min granne.
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Ehm.. dunno.
21. Favoritband? Oj, det är många..
22. Vem är snygg? Hah, easy one. Daniel såklart.
23. Har du några fobier? Yes, en hel del. men som sagt,.., ork lista upp dom.
24. Har du ätit något godis idag? Jorå.
25. Har du fått IG på ett prov? Haha, oftare IG än G tror jag nog. Av ren jävla lathet.
26. Vad väger du? 63 kanske? var ett tag sen jag vägde mig nu.
27. Fem saker du har på dig just nu? Armband/tråd , halsband, strumpor, mysbyxor, linne.
28. Dagens smink? Gårdagens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar