måndag, november 02, 2009

And one more..

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 13,28 kr plus gratis sms :)
2. Har du hångla med någon den närmsta veckan? Ajjemen.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Darling Zabina, Saga, Daniel.
4. Hur lång är du? 163cm.
5. Gillar du någon just nu? Ajjemen .. :)
6. Hur löd ditt senaste sms?Oki! Fan håller på somna där ja sitter! Puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Shit.. måste ha varit.. typ den 3e augusti?
10. Icke godkänt i något ämne? yes.. Idrott, religion, geografi... want more?
11. Mvg i något?Syslöjd, engelska, NÄSTAN svenska.. skitgrej.. irri.
12. När vaknade du idag? typ.. ett? Minns inte.
13. Har du några/något djur? Yes, min baby Charlie.
14. Vilken plats föredrar du minst? Jadu.. måste nog vara Arlanda med Saga. Inge skoj.
15. Vart vill du jobba som när du blir stor? Dunno, next question..
16. Är din säng skön? AJJEMEN! Mjuk, gosig och varm. Myspys.
17. Vad sover du i? Trosor eller naket.
18. Hur många kuddar har du i sängen? två, men sover jag själv använder jag ändå bara en.
19. Var har du bott/bor?Sollebrunn, stockholm, alingsås, orust, göteborg o så skitpite.
20. Tycker du om kinamat? Gott.
21. Tycker du om kaffe? Jag överlever inte utan det.
22. Vad dricker du helst till frukost? Kaffe, lätt.
23. Kan du spela poker? Nej, H A T A R sån skit.. I wonder why.............
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ajjemen, min lillasyster.
25. Vill du ha barn? Ja nog vill jag väl det, när det jag har nu är större.
26. Kan du några andra språk än svenska? ja.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nope..
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Inget utav det.
30. Äger du dyrbara smycken? No sir.
31. Kan du rulla med tungan? ehm?
32. Vem är den kåtaste människan du känner? Förutom jag måste det vara Zabina :P (haha tack för den förresten Z!)
33. Vad har du för ringsignal? Öööh.. jag kör alltid på ljudlöst så jag hade fan glömt det. Men Miss Li - Ba ba ba.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ajjemen.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en kudde.
36. Kan du byta olja på bilen? Förmodligen inte.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Längesen jag läste , minns it.
38. Dansar du i bilen? YES!!! det gör jag, lätt. mohaha.
39. När var du i kyrkan senast? I somras i Gammelstad med Zabina. Det var myspys. Those were the days, visst då Z...?? :D hah..
40. Hur många hål har du i öronen? 2st.
41. Har du någon piercing? Nix
42. Har du någon tatuering? Yes, 1 :)
43. Har du provat droger? Nej, och det är jag jävligt stolt över.
44. Röka eller snusa? Snusa
45. Är du kär?Jo det är jag.. :)
46. Har du pojkvän/flickvän? Tihi, yes :D
47. Har du och din mamma en bra relation? Ja det tycker jag nog :):)
48. Vad är ditt mobil nummer? De vet du om du spelar nån roll :P mohaha.
49. Vad ska du göra ikväll? diska, duscha, fixa, fundera, lyssna på musik, fundera some more.
50. Har du några syskon? Yes, 4 systrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar