lördag, september 19, 2009

Lista.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Ork it hämta en bok.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting.


3. Vad var det senaste du såg på tv?
Jesse


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
12.14. (11.19)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Daughtry - over you

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igårkväll, var ute med Zabina och rökte.

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar.


8. Vad har du på dig?
Mysbyxor o linne, totalsliten efter igår.


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Att nån psykomänniska var ute efter mig. Hah!


10. När skrattade du senast?
imorse :D


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En klocka, anslagstavla och gurkor, haha!


12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njä?


13. Vilken var den senaste film du såg?
The house next door tror jag den hette. B-film.

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Mitt hjärta. No doubt.


15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag sjunger i duschen. Haha.. eller what else.. Jag hatar mina ögonbryn.

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Säger jag inte.


17. Tycker du om att dansa?
Nope, hate it.


18. George Bush?
Skjut han i benet, hjälp han upp, knipsa av kulorna och skjut han i andra benet. Låt han ligga.


19. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Haha! Jag skoja bara, inte fan finns jag!"

1 kommentar:

  1. Du e så härlig! Nu skrattar jag i hjärtat! Älskar dig min lilla unge!! Saknar dig!!Puss mamma

    SvaraRadera