lördag, september 05, 2009

Sitter hemma hos Zabina nu och bara tar det lite lugnt medans hon städar upp efter vattenkrig hon o Joakim hade.
(Känns jättekonstigt att inte skriva Åke!! :o:o)



Sen blir det att dra hem till mig igen, laga lite mat, har hur mkt korv som helst, både jag och Z.
Daniel drog härifrån för en stund sen, things to do, people to meet, men han kmr sen igen.
Så trist när människor jobbar natt. :P



Fick en soffa o en tv idag :) så himla snällt!
Så jag ska nog flirta lite med Zabina o se hur vi gör om hemma hos mig.
Gamla soffan ska stå på min uteplats, så man slipper stå upp o röka ;) Fiffigt.

Det kändes som att jag skulle kommit ihåg nått men jag minns inte vad!


Nä, Nu ids jag inte mer.

Puss haaaj.

[åååååååh min dumma blogg jävlas med mig! Vill inte se ut som jag vill ha det!! Ååååh!]

And I can't say what I mean but I mean it when I say
That I fell so hard for you that it broke my heart in two
Now I'm wrapped in black and blue

You know I'm crazy 'bout you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar