söndag, september 27, 2009

En tankspridd Z..

Jag står i kassan å betalar sen så tar Zabina fram börsen å sträcker sig efter cigg.
Plötsligt gör hon en hastig rörelse å hojtar mitt i allt..
- NEJ! Jag har ju nyss köpt cigg.

Vi går ut ur affärn, hinner typ 2meter å Zabina säger
- Neeeeej, Fan! Jag glömde toapapper!

Zabina skäller åt en hund och väntar på svar, men får inget svar...
- Jag tror jag bad han å va tyst!

Zabina glömmer väskan hemma å springer in för att hämta den...
Då hon kommer ut säger jag
- Fan va fula dom där var. (kyssljud) Då säger Zabina..

-VA? Smaskade dom?




Z- Folk kommer ju tro att jag är dum i huvvet! Varför gör inte du nå sånt??
S- För att jag tänker innan jag pratar....

1 kommentar:

  1. Som Z mormor har sagt "Säg inte allt vad du tänker men tänk allt vad du säger"
    Puss på er söta ni ha det bra på eran promenad på en strax!!
    Kram från M

    SvaraRadera