fredag, september 11, 2009

Älsk.

Idag saknar jag dig extra mycket. Har lite livsfunderingar jag tror du hade kunnat hjälpa mig med..
Du vet vad jag tänkte på härom natten? Tack. Jag vet att du hjälpte till.

Dessa smsen är från i december 08. Jag andades, men leva är mer än bara hålla sig vid liv. Dina sms, våra samtal, det var guld värt. ÄR, fortfarande.



__________________


Hej hjärtegumman, tänker på dig o lilla Saga o undrar hur ni mår o har det? Har ni kommit iordning o har du sökt något jobb? Håller alla tummar som finns:-)Tommy hälsar. Han, precis som jag, är övertygad om att du grejar det o att du o Saga får det bra. Stora bamsekramar moster C


______________________



Hej min lilla gumma, tack vilket gulligt sms. Jag älskar dig oxå jättemycket. Klockan är mycket nu men är det ok om jag ringer dig i morgon? Du är så härlig o jag längtar efter att träffa dig:-)! Älskar dig. Må så gott. Godnatt o sov gott o krama Saga ordentligt så hörs vi imorn. Bamsekram Carina o Tommy hälsar:-)

1 kommentar:

  1. Älskade gumman!Det är något....tänker oxå mycket på henne nu o saknar henne vansinnigt!
    Har du läst Mikaels blogg? Saknar dig!Va rädd om dig o Saga o andra omkring dig :)älsk o puss

    SvaraRadera