söndag, juni 14, 2009

VEM FAN HAR INTE TAGIT STUDENTEN - mohaha, men jag.. :P

Nu sitter jag (äntligen) hemma, O Zabbe är såklart med mig.
Haha, gick hemifrån kompisen jag sov hos vid typ 10, kommer hem typ halv, letar ihjäl mig efter min jävla nyckel.. hittade den INGENSTANS. Får panik, tänker vadfan ska jag göra.. Går hem till Zabbe och väcker henne med dörrklockan :D Letar, men hittar inte nyckeln där heller.. Ringer Kalles, icket det.. Fick tag på Pite Låsmekaniska, så dom kom hit och borrade upp mitt lås..

Men innan det hade vi fan skoj! Helvete.. Z tyckte nog det var lite dött på Kalles men jag stod och dansade vals så det funkade sketbra :D Haha men ojojoj.. Så det kan gå. Träffade nog folk jag helst hade velat slippa se men det är säkert nyttigt det också.. Vad mer..? Fredagen ska vi fan inte prata om.. haha, är nog bäst att lämna det i det förflutna =D Det man inte minns....

Nu ska vi knalla o handla, sen blir det att städa upp efter fest o grejor, ser ut som skit här hemma.. :P

Hadegöttpussheeeeeeej.

1 kommentar: