söndag, maj 17, 2009

Vi ses igen vi två

Vaknade kring 14 med panik, hur ska jag hinna allt jag måste idag?
Städa, diska, tvätta, laga mat. Detta innan kl 17. Men verkar vara lite under kontroll nu..
Kan ju faktiskt i värsta fall diska undan det värsta och ta resten efter skruttan lagt sig.
Fick mig en tvättid 13-16, men stoppade tvätten i fel maskiner.. Hoppas ingen tagit ur dom ut tvättmaskinen nu när jag går dit.. är det så så lägger jag mig fan ner och gråter.

Det har varit en helvetes lång vecka, har känts som två - minst, med tillhörande disk och stök som måste fixas nu.. men ärligt, aldrig har en vecka känts så evighetslång, mycket har hänt men ändå ingenting.

Har lovat mig själv att varva ner denna veckan iaf.. Vara en mysmamma istället för tjatmamma. So what om det kommer några liter saft på golvet? Det går ju att torka upp. So what om jag är mer sandig än sandlådan? Saga är bara liten just nu, snart gör hon inte sandkakor med mig längre.


Nu måste jag stressa vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar