söndag, maj 10, 2009

Söndag igen. Dagarna går fort..

http://www.youtube.com/watch?v=O0yvjk6mzKE

Lovely.



Nu sover Saga, steg upp kring 6 idag så det är inte så himla konstigt.
Känns som tusen fler saker att hålla reda på denna söndagen än förrförra,
men det är väl för att jag inte ska glömma hostmedecin o välling. (var det mer än det?)

Sen blir det städa resten av kvällen, jobbar kort dag imorgon, otroligt skönt.
Fika med vännen, kasta pommes på en annan o sen iväg med en tredje. Busy busy.
Så skoj att man umgås med så många nu mera, otroligt härliga människor. :)




Har fortfarande inte skakat av mig igår,
saker har väl hunnit ikapp mig nu.
Inte så konstigt det heller, känner det som att jag inte har 'fått' eller hunnit vara ledsen för moster, (det blir nog så när det första man hör är att man är en dålig mamma som är ledsen, eller att det är tur att.... ja. Du vet själv vad som sas.)
Sånt sitter kvar och kommer förmodligen göra det länge.
Menmen, sånt ska inte påverka det lilla vi har ihop.

Men i övrigt.. så är det faktiskt bra.

Nu ska jag ta och packa ihop Sagas saker.






Too bad but it's the life you lead
you're so ahead of yourself that you forgot what you need
Though you can see when you're wrong, you know
You can't always see when you're right.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar