söndag, maj 31, 2009

Kan du känna hur det gnager inatt?

Sen jag skrev sist har jag hunnit blir ett helt år äldre,
pga jobbet har min kropp gått från 20åring till 60åring, muskler värker,
huvudet är ständigt fokuserad på jobb jobb jobb - vad har jag glömt? Vad ska jag beställa? Vem gör det och det nästa vecka?

Jag har tackat nej till mer jobb och sagt att jag söker mig ett nytt praktikställe efter nästa vecka. personalchefen fick sig en vecka att hitta någon annan än mig att ha baki disken. Snäll jag.
Ärligt talat är det skoj där - med människorna man jobbar med, men själva jobbet är slitigt.

Nu väntar bara en massa samtal på att bli ringda, men inte förens imorgon.
Vet inte riktigt hur jag ska orka nästa vecka bara, blir liite liiite mer jobb än tänkt ändå.. Hade ju kunnat säga nej men det är lite det att jag gärna ställer upp för en vän plus att jag tjänar pengar på det, men pengarna väger ändå inte tyngst.

Måste prata med dagis och säga hur tider blir framöver.. men det är svårt när man själv inte ens vet det..

Nej, nu ska jag diska upp den lilla disk jag har, dammsuga och förbereda mat som skruttan förmodligen inte kommer äta ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar