torsdag, maj 14, 2009

In the end

Varit vaken en timma nu, sovit två. Underbart hur pigg jag ändå är, får se hur pigg jag är kl 19 ikväll när jag slutar jobbet..

Det är någon tanke som gnager. Eller så är det bakisångest, utan bakis.
Vilket som så är det frustrerande, det är något - men vad?



Är det inte alltid så? Det är något
, alltid alltid och det spelar ingen roll hur mkt man funderar. Har min, förhoppningsvis, mest negativa period nu. Ingen aning om varför det heller. Livet har jag accepterat som det är, det är inget jag vill ha annorlunda, förutom att jag kanske hade velat vara lite rik istället för fattig, men inget liknande.. Vad är det då som ligger där o gnager.. Gud vad jag saknar Göteborg, har fått världens hemlängtan, men det känns ändå som att det inte är just det som stör mig just nu.. . Lyssnar på Håkan Hellström, youtubar på göteborska, lyssnar om och om igen. Gosh gosh gosh. vart har orden tagit vägen? Vart har allt tagit vägen? Vart är jag? Vart är Sara? Ärligt jävla talat? Varför är jag bara inte lugn? GUD så jag är less på livet!! Nu då? vad gör jag nu? Vad vad vad vad vad?


Nej, nu måste jag göra mig ready for work.


See you later alligator.. (haha, sötgubbe som sjöng den på fiket för nån dag sen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar